Opis i opinia Be Live Experience Orotava
tekst: Martyna, Travel Shops Centrala, 2019 r.
Wejście do hotelu prosto z ulicy. Obsługa bardzo miła, ale niedokładna (oczekiwaliśmy 40 min na spóźnionego kierownika, który ostatecznie nie dotarł). Pokoje DZM1 - dopisywać prośby o zakwaterowanie pomiędzy 6 a 11 piętrem, najlepszy widok. Hotel bardzo dobrze przystosowany do obsługi gości niepełnosprawnych; szerokie przejście, duża przestrzeń w pokoju, rampy do podejścia/podjazdu na balkon, bardzo duża łazienka z wszelkimi poręczami. Przedłużenie doby hotelowej to koszt 25 euro, a 6 euro dopłata za pokój z widokiem na morze więc lepiej sprzedać DZX1 i niech klienci dopłacają na miejscu (ryzyko, że będzie full obłożenie). Hotel nie dla dzieci, brak jakiejkolwiek infrastruktury dla dzieciaków i żadnych dodatkowych usług jak niania itp. Siłownia w cenie. Na terenie jeden basen, NIE podgrzewana woda zimą. W 2001 hotel przejęty przez sieć Be Live (widać, że nie był budowany przez sieć), w 2017 roku remontowany. Najlepsze pokoje w hotelu to SUX ale nie ma ich zakontraktowanych w TUI (9 sztuk pokoi nazwanych wyspami np. La Gomera, Ibiza itp.), standard pokoi 12/10, jacuzzi na balkonie, dwa pokoje, przestronny balkon, wyposażony mini bar. Jeśli jest w ofercie innego TO to bardzo polecam, dla wymagających. Basen na dachu, widok na remontujące się bloki, ale basen dla niepełnosprawnych dopieszczony (rampa dla wózków). W restauracji cotygodniowe pokazy show cooking.
Ogólnie hotel polecam dla osób niepełnosprawnych, najsłabszy z 4 hoteli sieci, które miałam przyjemność odwiedzić, ale też najtańszy. Dobry dla par i niewymagających.
Ocena hotelu
Obsługa: 6
Jakość/Cena: 8
Wyżywienie: b.d.
Pokoje: 10